مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 07:552023-07-23سياسي

حجت الاسلام سرلک: سازمان های متولی امر تبلیغ دنبال مقصر نگردند


یکی از آفت هایی که می تواند از تحقق فرموده رهبر معظم انقلاب در مورد امر تبلیغ جلوگیری کند این است که سازمان های متولی برای تبرئه خودشان به دنبال مقصر بگردند و توجه ها را به سمت کسی که کوتاهی کرده برگردانند، - یک مبلغ دینی گفت: یکی از آفت هایی که می تواند از تحقق فرموده رهبر معظم انقلاب در مورد امر تبلیغ جلوگیری کند این است که سازمان های متولی برای تبرئه خودشان به دنبال مقصر بگردند و توجه ها را به سمت کسی که کوتاهی کرده برگردانند، در این شرایط هدف و مقصد اصلی مغفول می ماند.

همه سازمان های متولی باید با هم افزایی و نگاه آینده پژوهانه برای عملی کردن سخن رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

حجت الاسلام علی سرلک -کاشناس مسائل مذهبی و مبلغ دینی- در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از طلاب و تاکید ایشان بر روی موضوع تبلیغ اظهار کرد: فلسفه وجودی حوزه علمیه پروراندن عالم و حقیقت وجودی عالم هم آگاه کردن دیگران و تبلیغ بعد بیرونی دین است.

در حوزه های علمیه برای اصالت دادن به تحقیق که در راستای تهیه مواد خام برای تبلیغ است، فراهم کردن ابزارهای تبلیغی مغفول مانده است.

وی ادامه داد: برخی از عالمانی که از نظر علمی به سطح مناسبی رسیده اند هنوز در حوزه ها به تحصیل علم می پردازند و وارد عرصه تبلیغ نشده اند؛ این انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام سرلک: سازمان های متولی امر تبلیغ دنبال مقصر نگردند

حجت الاسلام سرلک: سازمان های متولی امر تبلیغ دنبال مقصر نگردند