مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 20:352023-07-26سياسي

حل مسائل تعاون گران بر پرداخت تسهیلات ارجحیت دارد


معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: آنچه که امروز بر آن مصر هستیم، حل مسائل تعاون گران بوده و این موضوع بر پرداخت تسهیلات ارجحیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مسکنی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان زنجان، با بیان اینکه تلاش داریم تا بخش تعاون با همان هدفی که ایجاد شده است، به برنامه های خود ادامه دهد، اظهار کرد: امروز دولت سیزدهم به معنای واقعی کلمه به دنبال مردمی کردن اقتصاد بوده و این همان شعار اصلی بخش تعاون به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه زنجان جزو استان هایی است که در بخش تعاون عملکرد قابل قبولی را تا به امروز داشته است، ادامه داد: انتظار داریم با توجه به سوق الجیشی بودن استان زنجان، بتواند از ظرفیت هایی که در بخش تعاون وجود دارد، بیشترین بهره را ببرد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به جلسات برگزار شده، بخش اعظمی از مشکلات تعاونی ها در استان زنجان مرتفع شده و تا به امروز اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است، خاطرنشان کرد: برخی از تعاونی های مستقر در استان زنجان در زمینه تولید با مشکلاتی مواجه بودند که خوشبختانه بسیاری از این مشکلات در کارگروه رفع موانع تولید احصا و رسیدگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسائل تعاون گران بر پرداخت تسهیلات ارجحیت دارد

حل مسائل تعاون گران بر پرداخت تسهیلات ارجحیت دارد