مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:252023-07-30دانش

رسانه های برتر حوزه آموزش عالی معرفی می شوند


معاون روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جشنواره رسانه های برتر حوزه آموزش عالی با عنوان دریچه عتف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، ندا شفیعی با اعلام این خبر گفت: جشنواره دریچه عتف با هدف تجلیل از خدمات خبرنگاران برتر حوزه آموزش عالی و شناسایی آثار برتر مرتبط با این حوزه و همچنین تجلیل از روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: موضوع اصلی آثار این جشنواره شعار سال 1401 (تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین) و همچنین جهاد تبیین است که آثار رسانه ها در 9 بخش پذیرش می شود.

معاون امور روابط عمومی وزارت عتف بخش های مختلف قابل رقابت در این جشنواره را خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، تیتر، عکس خبری، ویدئو، موشن گرافی و اینفوگرافی اعلام کرد.

شفیعی گفت: اهالی رسانه می توانند تا تاریخ 16 مردادماه 1402 با مراجعه به سایت جشنواره، آثار خود را که در فاصله تیرماه 1401 الی 1402 در رسانه های تصویری و مکتوب منتشر کرده اند، متناسب با ضوابط اعلامی به دبیرخانه جشنواره به آدرس https://www.

atfevents.

ir/submit-media-section ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بخش ویژه جشنواره رسانه ها، معرفی خبرنگار مؤثر حوزه است که با در نظر گرفتن میزان فعالیت و اثرگذاری او در حوزه آموزش عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های برتر حوزه آموزش عالی معرفی می شوند

رسانه های برتر حوزه آموزش عالی معرفی می شوند