مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-15سياسي

دشمنان ایران اسلامی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم هستند


معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان بر اساس برنامه ریزی های خود در جنگ های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر خلبان علی اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه دوره بصیرت ویژه کارکنان و همسران کارکنان نهاجا که صبح امروز (سه شنبه) در تهران برگزار شد، با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ما 8 سال درگیر جنگ تحمیلی بودیم و ملت ایران بسیج شدند و جنگ را اداره کردند.

امیر طالب زاده ادامه داد: امروز درگیر جنگ شناختی دشمن هستیم که با برنامه ریزی بلندمدت آن ها، در حال انجام است.

معاون هماهنگ کننده نهاجا افزود: اگر می خواهید به جنگ شناختی دشمنان علیه کشورمان پی ببرید، کافی است به منازل خودتان نگاهی بیندازید و ببینید که آیا فضای مجازی و موبایل در خانه ها حاکم است یا خانواده؟ آیا فرزندان ما را قبول دارند یا موبایل را؟ وی اضافه کرد: دشمنان بر اساس برنامه ریزی های خود در جنگ های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.

امیر طالب زاده با اشاره به آموزه های دین مبین اسلام در زمینه مقابله با دشمنان، گفت: تنها راه موجود برای مقابله با جنگ شناختی دشمن، تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است و ما باید در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ایران اسلامی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم هستند

دشمنان ایران اسلامی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم هستند