مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-04سياسي

خبرنگاران شهید صارمی را الگوی خود قرار دهند


نماینده ولی فقیه در خراسا ن شمالی گفت: همه خبرنگاران باید شهید صارمی، شهیدی که جان خود را برای کشور داد را الگوی کاری خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه های نمازجمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد که در محل مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسیر پیامبران، امامان و صالحان پلی است که انسان را به بهشت می برد و همه ما باید این مسیر و پل را انتخاب کنیم.

وی در ادامه گفت: این روزها، ایام جابجایی مستأجران است و باید در این روزهایی که مشکلات اقتصادی فراوانی وجود دارد به آن ها کمک کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسا ن شمالی افزود: سخت گیری نکردن به بنده های خدا باعث خواهد شد خدا نیز در قیامت به ما آسان بگیرد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های فراوانی برای ایجاد مشکل، تحریم و حرمت شکنی محرم توسط دشمن انجام شده بود که به لطف امام حسین(ع) همه آنها با شکست مواجه شد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: شهدای مدافع حرم مانع تعرض داعشی ها به حرم های ائمه شدند و آنها باعث ایجاد امنیت کنونی این روزهای کشور و منطقه شدند.

وی تصریح کرد: روز خبرنگار یکی از روزهای مهم تقویم کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران شهید صارمی را الگوی خود قرار دهند

خبرنگاران شهید صارمی را الگوی خود قرار دهند