مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-07سياسي

ماجرای رویت حضرت زهرا(س) در خواب آیت الله موسوی شالی


مرحوم آیت الله سید حسن موسوی شالی نماینده اسبق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه فقید تاکستان از جمله چهره ها و شخصیت های محبوب مردم این خطه بود که در طول عمر خود همواره مسیر تبلیغ دین و گره گشایی از دغدغه های مردم را دنبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله سید حسن موسوی شالی فرزند میرزامحمد در سال 1296 هجری شمسی در یک خانواده مذهبی در شهر شال از توابع تاکستان استان قزوین دیده به جهان گشود.

مرحوم آیت الله موسوی شالی نماینده اسبق مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه فقید تاکستان تأییدات علمی و عملی متعددی از بزرگان حوزه نجف نظیر آیات سید ابوالحسن اصفهانی، سید عبدالهادی شیرازی، سید ابوالقاسم خویی، سید محمود حسینی شاهرودی، سید نصرالله مستنبط تبریزی، سید احمد موسوی مستنبط غروی و سید ابراهیم حسینی شیرازی اصطهباناتی گرفته است.

ایشان پس از فراز و نشیب های فراوان و بعد از 22 سال تحصیل در نجف به درخواست مردم زادگاه خود و با اخذ مشورت از آیت الله خویی، برای تبلیغ معارف دینی و رسیدگی به امورات مردم برای همیشه در منطقه شال ماندگار شد.

از فعالیت های سیاسی آیت الله می توان به مخالفت با تشییع و دفن جنازه رضاخان در نجف، مراوده با شهید نواب صفوی، موضع گیری در خصوص ساخت فیلم زندگی پیامبر(ص) توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای رویت حضرت زهرا(س) در خواب آیت الله موسوی شالی

ماجرای رویت حضرت زهرا(س) در خواب آیت الله موسوی شالی