مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-05بين الملل

تلاش برخی طرف ها در لبنان برای تحریک آمریکا علیه «نبیه بری»


صحبت درباره تحریم های احتمالی آمریکا علیه شخصیت های لبنانی به بهانه آنچه «کارشکنی در انتخاب رییس جمهوری جدید لبنان» خوانده می شود، مجددا مطرح شده است.

- تلاش برخی طرف ها در لبنان برای تحریک آمریکا علیه نبیه بری صحبت درباره تحریم های احتمالی آمریکا علیه شخصیت های لبنانی به بهانه آنچه کارشکنی در انتخاب رییس جمهوری جدید لبنان خوانده می شود، مجددا مطرح شده است.

کمیته روابط خارجی در کنگره آمریکا نیز در نامه ای به جو بایدن موضعی مداخله جویانه علیه نبیه بری گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الدیار اعلام کرد: تحریم مقامات لبنانی خبر جدیدی نیست؛ چرا که اولین باری نیست که درباره تحریم طرف های سیاسی لبنانی برای مجبور کردن آنها به اجرای قانون اساسی صحبت می شود.

قبلا اخباری درباره تحریم نبیه بری، رییس پارلمان لبنان منتشر شد؛ اما موضوع جدید درباره این اخبار، زمان غافلگیر کننده آن است که در سالروز انفجار بندر بیروت صورت می گیرد.

دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا اتفاق نظر دارند که باید از تمام ابزارهای ممکن برای تسریع در انتخاب رییس جمهوری لبنان استفاده کرد.

پس آیا ما در مقابل تحریم های قریب الوقوعی هستیم که شامل نبیه بری و دیگر رهبران لبنانی است یا اینکه مساله صرفا تحریک و ترساندن است و چرا در چنین زمانی صورت گرفته است؟ منابع آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برخی طرف ها در لبنان برای تحریک آمریکا علیه «نبیه بری»

تلاش برخی طرف ها در لبنان برای تحریک آمریکا علیه «نبیه بری»