مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-21اجتماعي

رشته های هنری حذف شده از دانشکده فارسان به دفترچه انتخاب رشته اضافه شد


رییس دانشکده هنر و علوم انسانی شهرستان فارسان از احیای سه کد رشته هنری این دانشکده برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: علاوه بر آن یک کد رشته در مقطع کارشناسی حفظ و یک کد رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد به مجموع کدرشته های هنری دانشکده اضافه شد.

- گرشاسب ریگی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: بنا بر دلایلی طی سال های گذشته سه کد رشته فرش، صنایع دستی و ارتباط تصویری از کد رشته های این دانشکده حذف شد بطوریکه سال گذشته دانشجوی جدیدی در رشته های هنری دانشکده پذیرش نشد.

وی ادامه داد: اما با پیگیری های مستمر از طریق کارگروه های تخصصی و کمیسیون آموزش عالی در شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی و سازمان سنجش آموزش کشور و جلب نظر مراجع مربوطه با ارائه مستندات لازم، نه تنها موفق شدیم سه کد رشته گذشته را دوباره فعال کنیم بلکه یک کد رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به کد رشته های دفترچه سازمان سنجش اضافه شد.

رییس دانشکده هنر و علوم انسانی شهرستان فارسان تصریح کرد: براین اساس دانشجویان مجاز به انتخاب رشته در رشته های هنری می توانند برای سال تحصیلی جدید در رشته های ارتباط تصویری، فرش و نقاشی در مقطع کارشناسی و در رشته صنایع دستی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان انتخاب رشته کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های هنری حذف شده از دانشکده فارسان به دفترچه انتخاب رشته اضافه شد

رشته های هنری حذف شده از دانشکده فارسان به دفترچه انتخاب رشته اضافه شد