مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-21سياسي

عمده خرابی های آزادراه زنجان_قزوین طی 2 ماه آینده رفع می شود


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: عمده خرابی های آزادراه زنجان_قزوین طی 2 ماه آینده رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر قزوینیان روز دوشنبه با اشاره به انجام لکه گیری و روکش آسفالت استان در حوزه راه های آزادراهی، اصلی، فرعی و روستایی گفت: هم اکنون که در فصل عمرانی قرار داریم، همکاران این اداره با کمک مشاوران و پیمانکاران، مشغول انجام وظیفه بوده و در نقاط مختلف استان در حال روکش آسفالت هستند.

وی ادامه داد: 2 اکیپ در شهرستان خدابنده و اکیپ های متعدد در شهرستان ایجرود، خرمدره و سلطانیه مستقرند و امیدواریم در فرصت باقی مانده تا پایان فصل کاری، بتوانیم حداکثر خدمات را در جاده های استان ارائه دهیم.

قزوینیان با اشاره به مهمترین پروژه روکش آسفالت در آزادراه زنجان_قزوین، ادامه داد: سه اکیپ مستقل با دو کارخانه آسفالت و اکیپ های مستقل آسفالت تراش در باند شمالی و جنوبی مشغول فعالیت هستند و در چندماه اخیر، حدود 50 کیلومتر از مسیر آزادراهی زنجان_ قزوین لکه گیری اساسی، روکش، پاکسازی و آسفالت تراشی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: امیدواریم در دو ماه آینده، عمده خرابی آزادراه که مشکلاتی برای مردم و کاربران ایجاد کرده بود را بتوانیم مرتفع کنیم و در پایان فصل کاری، رضایت مندی نسبی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده خرابی های آزادراه زنجان_قزوین طی 2 ماه آینده رفع می شود

عمده خرابی های آزادراه زنجان_قزوین طی 2 ماه آینده رفع می شود