مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-22اقتصادي

شناسایی 107هزار خانه لوکس برای دریافت مالیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صفدر کشاورز معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با برپایی جلساتی که بین سازمان امور مالیاتی، - معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: 107هزار مالک منازل بالای 20میلیارد تومان شناسایی شدند که بعد از تأیید و استعلام از سازمان ثبت اسناد کشور به سازمان مالیات معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صفدر کشاورز معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با برپایی جلساتی که بین سازمان امور مالیاتی، دیوان محاسبات و سازمان ثبت احوال کشور برگزار می شود، خانه های بالای بیست میلیارد تومان شناسایی و پس از استعلام و تأیید سازمان ثبت اسناد کشور، اسامی مالکین به سازمان امور مالیاتی برای ابلاغ میزان مالیات فرستاده می شود.

کشاورز افزود: با توجه به اقدامات انجام شده 107 هزار مالک منازل بالای بیست میلیارد تومان شناسایی شدند که بعد از استعلام از سازمان ثبت اسناد کشور به سازمان مالیات معرفی خواهند شد.

وی اظهار داشت: این روند برای شناسایی افراد و مالکین دیگر ادامه خواهد داشت که البته نحوه محاسبه مالیات آن در اختیار سازمان مالیاتی کشور و نحوه استعلام آن از اسناد رسمی کشور و موقعیت ثبتی افراد در سازمان ثبت اسناد کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 107هزار خانه لوکس برای دریافت مالیات

شناسایی 107هزار خانه لوکس برای دریافت مالیات