مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-11سياسي

رسانه مروج فرهنگ پاسخگویی است


نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید آیینه وجود خبرنگاران تیره شود، گفت: شفافیت عملکرد خبرنگاران و رسانه آنها، - ایسنا/گلستان نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید آیینه وجود خبرنگاران تیره شود، گفت: شفافیت عملکرد خبرنگاران و رسانه آنها، مسئولان را به پاسخگویی وادار می کند.

غلامرضا منتظری شامگاه پنج شنبه 19 مردادماه 1402 در شورای سیاست گذاری مجمع فرهیختگان استان گلستان جمع معتمدین و نخبگان سیستانی و بلوچ ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه، اظهار کرد: خبرنگاران را بشیر و نذیر و شاهد حوادث تلخ و شیرین، موفقیت ها، شکست ها، غم و شادی ها هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران آیینه منعکس کننده نیاز، دغدغه ها و درخواست های مردم هستند، ادامه داد: اگر رسانه تلاش کند آیینه وجودش به غبار تعصب و جانب داری تیره نشود، قطعاً تلاش ها و پیگیری ها منتج به نتیجه می شود.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، رسانه ها زمینه ساز ایجاد فضای همدلی، وحدت، هم اندیشی محسوب می شوند، افزود: رسانه ها مروج فرهنگ پاسخگویی بوده و مدیران را به پاسخگویی وادار می کنند.

وی با تأکید بر ایکه اعتماد ذره ذره ایجاد می شود و ماحصل این اعتماد رفع کاستی ها و مشکلات است، خاطرنشان کرد: در کمیسیون ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه مروج فرهنگ پاسخگویی است

رسانه مروج فرهنگ پاسخگویی است