مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-23سياسي

توهین به ساحت مقدس قرآن کریم لطمه ای به جایگاه رفیع این کتاب آسمانی وارد نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، هشت تشکل دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با صدور بیانیه ای اقدام غیر انسانی و جنون آمیز مدعیان آزادی بیان و دولت های حامی گروه های افراطی در هتک حرمت به قرآن کریم را شدیدا محکوم کرده و خواستار مقابله و واکنش .

- هشت دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای اقدام غیر انسانی و جنون آمیز مدعیان آزادی بیان و دولت های حامی گروه های افراطی در هتک حرمت به قرآن کریم را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، هشت تشکل دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با صدور بیانیه ای اقدام غیر انسانی و جنون آمیز مدعیان آزادی بیان و دولت های حامی گروه های افراطی در هتک حرمت به قرآن کریم را شدیدا محکوم کرده و خواستار مقابله و واکنش به چنین اقدامات بی شرمانه و شنیع شد.

متن بیانیه بدین شرح است:اهانت به قرآن کریم یک جنایت فرهنگی و توهین آشکار به مسلمانان جهان بوده و با توجه به اینکه تحت حمایت علنی دولت سوئد و همچنین به دنبال آن مجددا در دانمارک تکرار گردید حاکی از وجود برنامه ریزی جریان های ضد دین، هرج و مرج طلب و مخالف همزیستی مسالمت آمیز ادیان الهی و جوامع انسانی در پشت صحنه این اقدام موهن است و نقض حقوق بشر و حتی موازین اولیه انسانی را تحت پوشش آزادی به جهانیان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به ساحت مقدس قرآن کریم لطمه ای به جایگاه رفیع این کتاب آسمانی وارد نمی کند

توهین به ساحت مقدس قرآن کریم لطمه ای به جایگاه رفیع این کتاب آسمانی وارد نمی کند