مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-14سياسي

استیصال و سردرگمی دشمن بار دیگر در حادثه حرم شاهچراغ نمایان شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با محکومیت حمله تروریستی به زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) این حادثه تاسف بار را نشان از استیصال و سردرگمی دشمن عنوان کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با محکومیت حمله تروریستی به زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) این حادثه تاسف بار را نشان از استیصال و سردرگمی دشمن عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ضمن تسلیت شهادت شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و آرزوی سلامتی برای مصدوان این حادثه، این اقدام ددمنشانه را محکوم و خواستار اجرای عاجل قانون مجازت برای عاملین، آمرین و پشتیبانان این حمله تروریستی شد.

وی این اقدام تروریستی و جنایتکارانه را ناشی از افکار پلید ناایمن سازی مکان های مقدس عنوان کرد و گفت: بار دیگر در حریم امن سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت بارگاه منور حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز، شاهد اقدام تروریستی و جنایتکارانه دشمنان نظام اسلامی هستیم که دل هر انسان مسلمان و آزاده را مکدر ساخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مجموعه تبلیغی و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و طلب شفای عاجل برای مجروحین، به روح خادم شهید عروج یافته درود می فرستد و برخورد قاطعانه مسئولان ذیربط با مسببین این اقدام غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیصال و سردرگمی دشمن بار دیگر در حادثه حرم شاهچراغ نمایان شد

استیصال و سردرگمی دشمن بار دیگر در حادثه حرم شاهچراغ نمایان شد