موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-13اقتصادي

اختصاص 50 درصد پورتفوی اعتباری بانک سامان به حوزه تولید


علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 50 درصد از پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سامان رسانه، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در دیدار با خبرنگاران، ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه عنوان کرد: جایگاه خبرنگاران در جامعه یک جایگاه مهم است، چراکه آنان توانایی شکل دادن به ذهنیت جامعه را دارند.

وی سپس ادامه داد: در حوزه مسائل اقتصادی، اخبار شفاف رسانه ها می تواند امید را در دل جامعه زنده نگه دارد.

امروز شاهد سرمایه گذاری مختلف در حوزه های اقتصادی هستیم و در تمامی این حوزه ها بانک ها نقش مهمی در تأمین و تسهیل منابع دارند و معتقدم انتشار این دست اخبار باعث ایجاد امید در جامعه خواهد شد.

مدیرعامل بانک سامان به انتقاد از تضعیف شبکه بانکی کشور با انتشار اخبار ناامیدکننده پرداخت و ادامه داد: در حوزه شبکه بانکی چند وقتی است که با مسائل و مشکلات مختلف در حوزه اخبار مواجه هستیم که این موضوع باعث تضعیف شبکه بانکی کشور خواهد شد.

این در حالی است که امروز شبکه بانکی کشور پرمراجعه ترین نهاد کشور است و غیرممکن است که کسی در داخل کشور یک روز را بدون استفاده از خدمات شبکه بانکی به اتمام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 درصد پورتفوی اعتباری بانک سامان به حوزه تولید

اختصاص 50 درصد پورتفوی اعتباری بانک سامان به حوزه تولید