مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-19فرهنگي

نکوداشت زنده یاد «خسرو سینایی» در موزه سینما


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، نکوداشت زنده یاد «خسرو سینایی»؛ کارگردان، نویسنده، آهنگساز و شاعر روز سه شنبه 31 مردادماه ساعت 18 در سالن فردوس موزه سینمای ایران برگزار می شود.

- موزه سینمای ایران با همکاری انجمن دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی باغ فردوس نکوداشت زنده یاد خسرو سینایی را برگزار می کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، نکوداشت زنده یاد خسرو سینایی ؛ کارگردان، نویسنده، آهنگساز و شاعر روز سه شنبه 31 مردادماه ساعت 18 در سالن فردوس موزه سینمای ایران برگزار می شود.

در این مراسم دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی باغ فردوس که از دانشجویان زنده یاد خسرو سینایی هستند نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است، زنده یاد خسرو سینایی در دهه 60 با حضور در مرکز اسلامی فیلمسازی باغ فردوس جان تازه ای به جوانان علاقمند به سینما و مستند بخشید.

سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای عروس آتش ، لوح زرین بهترین کارگردانی از دومین دوره جشنواره فیلم فجر برای هیولای درون ، نشان هنرمند با افتخار از وزارت فرهنگ جمهوری لهستان برای مرثیه گمشده و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت زنده یاد «خسرو سینایی» در موزه سینما

نکوداشت زنده یاد «خسرو سینایی» در موزه سینما