مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-17سياسي

حمایت آیت الله مظاهری از تشکیل انجمن خیران میراث فرهنگی اصفهان


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه بخشی از آثار ارزشمند تاریخی ما در حوزه مساجد و بقاع متبرکه تعریف می شوند نیازمند جلب همکاری خیران به عنوان مرمتگران آثار تاریخی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جمعی از مدیران این اداره کل با آیت الله مظاهری، از مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان دیدار کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در این دیدار گفت: حامل سلام گرم عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور هستم.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم در اصفهان بسیاری از خیران در حوزه ساخت مسجد و اماکن فرهنگی و مذهبی فعال هستند، لذا با توجه به اینکه بخشی از آثار ارزشمند تاریخی ما در حوزه مساجد تاریخی همچون مسجد امام(ره) و مسجد جامع عتیق و بقاع متبرکه همچون بناهای تاریخی امامزاده ها تعریف می شوند نیازمند جلب همکاری این خیران به منظور حضورشان به عنوان مرمت گران آثار تاریخی هستیم، به همین منظور با ارائه استفتا به محضر جنابعالی درخواست جلب حمایت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آیت الله مظاهری از تشکیل انجمن خیران میراث فرهنگی اصفهان

حمایت آیت الله مظاهری از تشکیل انجمن خیران میراث فرهنگی اصفهان