مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-14ورزشي

اصفهان میزبان 3 هزار دانشجومعلم در المپیاد فرهنگی-ورزشی شد


بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجو معلمان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با حضور 3 هزار دانشجو برگزار شد و تا دوم شهریور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرفیع شفابخش دبیرکل بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، صبح امروز در نشست خبری این المپیاد اظهار کرد: ماهیت شکل گیری، برنامه ریزی و برگزاری المپیادهای ورزشی در دانشگاه های فرهنگیان طبق گفته مقام معظم رهبری درخصوص تحصیل، تحصیل و ورزش بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به اهداف سند تحول بنیادین برای رسیدن به اهداف ساحت زیستی بدنی، المپیادهای ورزشی را تدوین می کنیم، افزود: یکی از اهداف ساحت زیستی بدنی، غنی سازی اوقات فراغت دانشجومعلمان است که نتایج مطلوبی از جمله ایجاد شور و نشاط در دانشجومعلمان را به دنبال خواهد داشت که سبب امیدآفرینی می شود.

نقش تربیتی المپیادهای ورزشی شفابخش با بیان اینکه امیدآفرینی، مسؤولیت پذیری را به دنبال خواهد داشت و دانشجومعلم، اجتماعی بار می آید، بیان کرد: دنبال این هستیم که رقابت های ورزشی را بیشتر کنیم، رقابت های صمیمی در المپیادهای ورزشی تمرین می شود و همگرایی و همدلی تجربه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان 3 هزار دانشجومعلم در المپیاد فرهنگی-ورزشی شد

اصفهان میزبان 3 هزار دانشجومعلم در المپیاد فرهنگی-ورزشی شد