مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:202023-07-23سياسي

توجه به نیازهای سازمان انرژی اتمی در برنامه هفتم توسعه


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسات و نشست های مشترک میان سازمان انرژی اتمی ایران و مجلس شورای اسلامی به صورت مستمر برگزار می شود.

- رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسات و نشست های مشترک میان سازمان انرژی اتمی ایران و مجلس شورای اسلامی به صورت مستمر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون حسنوند درباره نشست با رییس سازمان انرژی اتمی گفت: جلسه امروز بسیار خوب بود و اعضای کمیسیون انرژی مجلس بازدیدهایی از راکتور تحقیقاتی تهران و نیز نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای داشتند که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی درباره بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای افزود: مدیران ارشد صنعت هسته ای کشور در جریان این بازدیدها به شرح دستاوردهای صنعت هسته ای در شش بخش و چگونگی دستیابی به آنها پرداختند.

وی در مورد چگونگی حمایت مجلس از صنعت هسته ای توضیح داد: صنعت هسته ای یکی از نقاط قدرت کشور محسوب می شود زیرا فناوری هسته ای در حوزه های کشاورزی، پزشکی، انرژی، داروسازی و.

که به زندگی روزمره مردم مرتبط است، می تواند نقش آفرینی کرده و نیز موجبات درآمدزایی را فراهم سازد و همچنین قدرت کشور را ارتقا بخشد.

وی تاکید کرد: مجلس نیز با توجه به این موارد، خود را موظف می داند در حوزه های تقنینی، نظارتی و تامین منابع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به نیازهای سازمان انرژی اتمی در برنامه هفتم توسعه

توجه به نیازهای سازمان انرژی اتمی در برنامه هفتم توسعه