مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-11سياسي

نمایندگان حقیقی مردم در برابر فساد سکوت نمی کنند


هر نماینده که در برابر فسادها سکوت نکرده و به مفاسد بی اعتنایی نکرد نماینده حقیقی مردم است و مردم نیز قدر او را خواهند دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با بیان اینکه همه ما باید سرباز فداکار تقوا باشیم، گفت: باید مراقب باشیم که نیرو، آبرو، حیثیت، دانش، علم و تجربه انسان در خدمت گناه، معصیت و دشمنی به کار گرفته نشود، وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در رابطه با شرکت های پیش فروش خودرو در استان قزوین افزود: خدا از کسانی که به مردم ظلم و خیانت می کنند انتقام می گیرد پس از سرنوشت کسانی که راه شیطان را رفته و به مردم خیانت کرده اند درس گرفته و دنبال جبران آسیب ها باشید.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه هیچ بدی عاقبت ندارد، عنوان کرد: همه باید به دنبال جبران بدی های خود در جامعه باشیم و اجازه ندهیم مردم از این بدی ها آسیب ببینند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز صنایع کوچک عنوان کرد: باید از فرصت صنایع کوچک برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان قزوین استفاده کنیم.

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز درگذشت روحانی جهادگر حجت الاسلام مصطفی نصیری تصریح کرد: این طلبه فاضل، عالم و شاعر که فعال فرهنگی بودند به همراه همسر خود در روستاهای رفسنجان به مردم مناطق محروم خدمت می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان حقیقی مردم در برابر فساد سکوت نمی کنند

نمایندگان حقیقی مردم در برابر فساد سکوت نمی کنند