مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-15سياسي

شهرستان چالدران روز چهارشنبه میزبان استاندار آذربایجان غربی است


مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار از سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان چالدران خبر داد و گفت: آقای معتمدیان به همراه معاونین و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان روز چهارشنبه 25 مرداد ماه میهمان مردم چالدران خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی رزازی مشاور استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از استقبال گرم و صمیمی مردم و مسئولان شهرستانهای استان  در سفرهای شهرستانی مقام عالی استان، گفت: در ادامه سفرهای شهرستانی و بررسی روند اجرای مصوبات سفر ها، استاندار آذربایجان غربی با حضور در شهرستان چالدران  و با بازدید های میدانی از مناطق مختلف این شهرستان، ضمن بررسی مسائل و مشکلات  ، روند اجرای مصوبات سفر قبلی به این شهرستان را بررسی خواهند کرد.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: دیدار با اقشار مختلف مردم ، بازدید از روند اجرای پروژها ی های مختلف در استان از جمله برنامه سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان چالدران خواهد بود.

رزازی ادامه داد: هم استانی های ساکن در شهرستان چالدران که تقاضای  ملاقات با استاندار آذربایجان غربی و معاونین ایشان را دارند  می توانند با تماس با شماره تلفن 111 درخواست ملاقات خود را ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان چالدران روز چهارشنبه میزبان استاندار آذربایجان غربی است

شهرستان چالدران روز چهارشنبه میزبان استاندار آذربایجان غربی است