مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-06سياسي

سمینار تخصصی نوانگار در ایلام برگزار شد


مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام از برگزاری سمینار تخصصی «نوانگار» با موضوع افکارسنجی در روابط عمومی در استان خبر داد و گفت: بنا به تاکیدات استاندار ایلام این گونه دوره ها برای مدیران وکارشناسان در آینده نیز برگزار خواهد شد.

- ایسنا/ایلام مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام از برگزاری سمینار تخصصی نوانگار با موضوع افکارسنجی در روابط عمومی در استان خبر داد و گفت: بنا به تاکیدات استاندار ایلام این گونه دوره ها برای مدیران وکارشناسان در آینده نیز برگزار خواهد شد.

روح اله پارسی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این سمینار در 11 مرداد، در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این سمینار توانمندسازی و ارتقای سطح دانش رسانه ای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی بوده که ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای شرکت کنندگان در این سمینار گواهینامه معتبر آموزشی اعطاء می شود، گفت: این برنامه با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، روابط عمومی استانداری ایلام و دفتر سیاسی و انتخابات استانداری ایلام برگزار شد.

پارسی با بیان اینکه این سمینار با حضور دکتر محمد عاملی و دکتر عزت اله پوریان از اساتید مجرب حوزه روابط عمومی و با سرفصل های تاریخچه شکل گیری افکار عمومی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار تخصصی نوانگار در ایلام برگزار شد

سمینار تخصصی نوانگار در ایلام برگزار شد