مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-29اجتماعي

اتمام پایش مکانیزه معابر بزرگراهی و خطوط BRT در پایتخت/ پایش 56 معبر غیربزرگراهی


مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از اتمام عملیات پایش مکانیزه معابر بزرگراهی و خطوط اتوبوس تندرو در پایتخت خبر داد.

- مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از اتمام عملیات پایش مکانیزه معابر بزرگراهی و خطوط اتوبوس تندرو در پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، محمدصادق خیرخواه با یادآوری اینکه طول کل خطوط عبوری در معابر بزرگراهی پایتخت به 3640 کیلومتر- خط می رسد، از پایش مکانیزه تمام این خطوط خبر داد و ابراز امیدواری کرد نتایجِ تحلیل و پردازش اطلاعات حاصل از وضعیت روسازی معابر بزرگراهی پایتخت به زودی آماده بهره برداری شود.

وی همچنین با بیان اینکه امسال نیز وضعیت خطوط اتوبوس تندرو BRT در قالب طرح پایش مکانیزه معابر شهر تهران برداشت شده است، تصریح کرد: تمام خطوط اتوبوس تندرو شامل 318 کیلومتر- خط، مورد پایش مکانیزه قرار گرفته است.

خیرخواه با یادآوری اینکه هر سال علاوه بر بزرگراه ها و مسیرهای بی آر تی شهر تهران، تعدادی از معابر مهم غیر این بزرگراهی نیز تحت پایش مکانیزه قرار می گیرند، یادآور شد: در حالی که سال گذشته 12 خیابان مهم پایتخت به طول 360 کیلومتر- خط به این روش پایش شدند، امسال تعداد معابر پایش شده توسط دستگاه اسکنر به 56 معبر رسیده و به این ترتیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پایش مکانیزه معابر بزرگراهی و خطوط BRT در پایتخت/ پایش 56 معبر غیربزرگراهی

اتمام پایش مکانیزه معابر بزرگراهی و خطوط BRT در پایتخت/ پایش 56 معبر غیربزرگراهی