مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-18سياسي

مدیران دشتی در انعکاس خدمات نظام و دولت اهتمام ورزند


فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه کسانی که ناامیدی را در جامعه ترویج می دهند در زمین دشمن بازی می کنند، گفت: مدیران در انعکاس خدمات نظام و دولت اهتمام داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بحرانی صبح جمعه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین روابط عمومی های شهرستان دشتی با اشاره به آزاد سازی اموال بلوکه ایران با دیپلماسی عزت مندانه اظهار داشت: دشمن تحمل این خبر شادی بخش را نداشت و دست به حادثه تروریستی شیراز زد.

فرماندار دشتی افزود: برخی افراد فضای دیپلماسی عزت مندانه را تحمل نمی کنند و از این اقدام اخیر بشدت ناراحت هستند.

بحرانی با بیان اینکه دولت با تمام قوا در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی می کند، تصریح کرد: دولت ایران قوی به صورت عزت مندانه، امیدوارانه، با توکل به خدا و پشتیبانی مردم در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم گفت: دستگاه های اجرایی نسبت به فعال کردن روابط عمومی های اقدام کنند.

بحرانی خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا خدمات نظام و دولت انعکاس داده شود و مدیران باید از این فرصت استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به فضای ناامیدی دامن می زند، ادامه داد: کسانی که ناامیدی را در جامعه ترویج می دهند در زمین دشمن بازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دشتی در انعکاس خدمات نظام و دولت اهتمام ورزند

مدیران دشتی در انعکاس خدمات نظام و دولت اهتمام ورزند