مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-16سياسي

«امید افزایی»رکن اصلی مشارکت مردم در انتخابات/ رسانه ها کمک کنند


امام جمعه میامی یکی از کارکردهای رسانه را امید افزایی در جامعه دانست و گفت: این مهم در آستانه انتخابات از ارکان اصلی برای تقویت مشارکت مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عزیزی در نشست مدیران شهرستان میامی با خبرنگاران و اصحاب رسانه که صبح چهارشنبه به میزبانی یکی از زیرساخت های گردشگری میامی برگزار شد، بیان کرد: یکی از کارکردهای ویژه رسانه ها این است که بر سطح آگاهی و تحلیل مردم در جامعه بیافزایند.

وی با بیان اینکه کار اصلی رسانه ها این است که مردم را آگاهی ببخشند، افزود: برخی مردم هستند که نمی دانند در اطراف شأن چه موضوعی می گذرد لذا نخستین بایدهای کار رسانه ای، آگاهی بخشی است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه خبرنگاران چند وظیفه اصلی دارند که یکی از آنها نقد، دومی نظارت و سومی اطلاع رسانی است، ابراز کرد: نقد کار و رسالت رسانه ها است اما باید نقد را هم منصفانه باشد و به امید مردم افزوده کند.

عزیزی با بیان اینکه برخی نقدها مردم را ناامید می کند، بیان کرد: رسانه ها حتماً باید نظارت را در دستور کار قرار دهد چرا که رسانه ها دیده بان مردم هستند و مسئولیت دارند که نظارت بر عملکرد مسئولان داشته باشند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران حتی بر مسئولان باید نظارت داشته باشند، گفت: کار رسانه دشوار است و همه می دانند که بدون مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امید افزایی»رکن اصلی مشارکت مردم در انتخابات/ رسانه ها کمک کنند

«امید افزایی»رکن اصلی مشارکت مردم در انتخابات/ رسانه ها کمک کنند