مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-19سياسي

ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان 1100 تختخوابی آیت الله طبرسی ساری


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بر ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان هزارو 100 تختخوابی آیت الله طبرسی ساری تاکید کرد و گفت: این پروژه روی زمین مانده در 22 بهمن امسال افتتاح می شود.

- فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری امروز درباره دستاوردهای دولت در حوزه سلامت استان مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران، جز 10 دانشگاه نخست کشور و مرکز کلان منطقه یک کشور است.

وی با اشاره به تدوین برنامه استراتژیک 5 ساله با 217 هدف اختصاصی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: اجرا و پیگیری پروژه های بزرگ روی زمین مانده در دولت سیزدهم در دستور کار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: از جمله پروژه ها تکمیل احداث، تجهیز و بهره برداری پروژه بزرگ بیمارستان رازی قائمشهر است که پس از 17 سال انتظار با اعتبار 900 میلیاردی اجرا شد.

غلامی به تکمیل احداث، تجهیز و افتتاح پروژه 10 ساله بیمارستان بزرگ 220 تختخوابی تنکابن اشاره کرد و افزود: این پروژه روی زمین مانده در 22 بهمن امسال افتتاح می شود.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان هزار و 100 تختخوابی آیت الله طبرسی ساری، گفت: این پروژه  به عنوان پروژه کلیدی درمانی در مازندران محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان 1100 تختخوابی آیت الله طبرسی ساری

ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان 1100 تختخوابی آیت الله طبرسی ساری