مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-16اقتصادي

بازدید رییسی از خودروهای برقی هیبریدی تولید داخل


رییس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت های خودروساز داخلی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولیدی و مونتاژی شرکت های خودوساز داخلی بازدید کرد و با توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت و دست اندرکاران مربوطه از جزییات روند تولید و تجاری سازی این خودروها مطلع شد.

به گفته وزیر صمت، رییس جمهور در جریان بازدید از شرکت مپنا ضمن بازدید از تعدادی از این خودروها که در شرکت مپنا برقی شده بودند، دستوراتی در راستای توسعه برقی سازی خودروها صادر کرده بود که بازدید امروز در واقع به ارائه نتایج اجرای این دستورات اختصاص داشت.

با توجه به مشکلات زیست محیطی و آلایندگی خودروهای احتراقی و نیز ظرفیت کشور در عرصه زیرساخت های برقی، ایجاد تحول در عرصه تولید خودرو و افزایش تولید خودروهای برقی و هیبریدی در دستور کار دولت مردمی و بالاخص وزارت صمت قرار گرفته، تا ضمن کمک به کاهش آلایندگی محیط زیست از ناحیه خودروهای شخصی و عمومی در مصرف سوخت نیز صرفه جویی صورت گیرد.

بر اساس توافقات صورت گرفته میان وزارت صمت و دستگاه های مربوطه از جمله شهرداری تهران، نصب جایگاه های شارژ خودروهای برقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییسی از خودروهای برقی هیبریدی تولید داخل

بازدید رییسی از خودروهای برقی هیبریدی تولید داخل