مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-21سياسي

مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش چابک سازی و هوشمندسازی دولت


عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس مصوبات نشست امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

- محمدرضا دشتی عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت: اعضای کمیسیون تلفیق دستگاه های اجرایی را مکلف کردند تا پایان سال سوم برنامه، 15 درصد از واحدهای سازمانی خود راکاهش دهند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه به منظور افزایش بهره وری، چابک سازی و هوشمندسازی در دولت اقدامات زیر انجام می شود: دستگاه های اجرایی مکلفند با رعایت موارد مذکور در این بند ساختار سازمانی خود را بازطراحی و تا پایان سال سوم برنامه به تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور برسانند، به نحوی که در هر سال حداقل به میزان 5 درصد از واحدهای سازمانی کاهش یابد .

سازمان اداری استخدامی کشور موظف است گزارش عملکرد اجرایی این بند را به تفکیک دستگاه های اجرایی به صورت فصلی به رییس جمهور ارائه دهد.

عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس  اظهار داشت: همچنین طبق این مصوبه سازمان اداری و استخدامی کشور مکلف است تا پایان سال اول برنامه، فعالیت ها و وظایف خارج از ماموریت های ذاتی دستگاه های اجرایی و تشکیلات موازی و غیرضرور را شناسایی نماید و پیشنهاد ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش چابک سازی و هوشمندسازی دولت

مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش چابک سازی و هوشمندسازی دولت