مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:512023-08-14پزشكي

معدوم سازی 16 تن فرآورده خام دامی در دزفول


رییس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول از معدوم سازی 16 تن فرآورده خام دامی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، محسن ورجاوند رییس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 16 تن فرآورده خام دامی ناسالم و غیرقابل مصرف در چهار ماه نخست امسال جمع آوری و طیق دستورالعمل های سازمان دامپزشکی با حکم مقام  قضایی نسبت به معدوم سازی آنها اقدام شد.

وی افزود: در راستای ارتقای سلامت، بهداشت جامعه و تامین امنیت غذایی، بیش از یک هزار و 800 مورد نظارت بهداشتی مستمر بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی توسط کارشناسان اداره دامپزشکی انجام شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول ادامه داد: بازرسی بهداشتی دامپزشکی دزفول شامل مراکز کشتارگاه دام و طیور، رستوران ها، قصابی ها، سردخانه ها و دیگر مکان ها است.

وی بیان کرد: نظارت بهداشتی بر تولید و توزیع بهداشتی فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و سردخانه های نگهداری از وظایف اصلی سازمان دامپزشکی است.

ورجاوند یکی از اقدامات موثر و مطلوب برای ارتقای بهداشت عمومی را تشدید نظارت ها بر مراکز تولید و توزیع این محصولات دانست و گفت: تامین امنیت غذایی و ارتقای بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی از مهم ترین اهداف و اولویت های دامپزشکی به شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 16 تن فرآورده خام دامی در دزفول

معدوم سازی 16 تن فرآورده خام دامی در دزفول