مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:502023-07-23سياسي

امکان تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین امسال از مرز چذابه فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن صادقیان رییس دادگستری شهرستان دشت آزادگان یکشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دشت آزادگان گفت: - معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان گفت: اتباع خارجی در مراسم اربعین امسال می توانند از مرز چذابه تردد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن صادقیان رییس دادگستری شهرستان دشت آزادگان یکشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دشت آزادگان گفت: احتمال افزایش تردد زوار در مراسم اربعین امسال نسبت به سال های گذشته با توجه حضور اتباع خارجی وجود دارد به همین دلیل خدمات رسانی و زیرساخت های مرز چذابه باید توسعه یابد.

وی افزود: حضور و استقرار ضابطین شهرستان ها به همراه ضابطین معین استان ها و شهرستان های دیگر در مسیر تردد زائرین به منظور جلوگیری از تشکیل گره های ترافیکی و برقراری امنیت ضروری است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: اتباع خارجی در مراسم اربعین امسال می توانند از مرز چذابه تردد می کنند.

سید کامل بنی حیال، رییس دادگستری شهرستان دشت آزادگان نیز در این نشست گفت: مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم در حکم دستور قضایی بوده و تمامی اعضاء ملزم به رعایت و اجرای آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین امسال از مرز چذابه فراهم شد

امکان تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین امسال از مرز چذابه فراهم شد