مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-25بين الملل

گزارش راشا تودی از هدف گیری خبرنگاران توسط نظامیان رژیم صهیونیستی


شبکه راشا تودی با اشاره به کشته شدن دست کم 20 خبرنگار در کرانه باختری طی 22 سال گذشته از هدف گیری مستقیم این افراد توسط نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه راشاتودی در گزارشی به بررسی کشته شدن خبرنگاران و عکاسان خبری در جریان حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری طی دو گذشته پرداخته و نوشته است: نظامیان رژیم صهیونیستی مستقیما خبرنگاران را هدف قرار می دهند.

براساس این گزارش، اسناد کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران نشان می دهد که طی 22 سال گذشته دست کم 20 خبرنگار توسط نیروهای نظامی اسراییلی فقط در کرانه باختری کشته شده اند.

  این گزارش افزود: کشته شدن خبرنگاران در جریان این درگیری ها در حالیست که افراد هنگام پوشش خبری لباس مخصوص با نشان رسانه به تن دارند و علاوه بر آن از کلاه ایمنی، ماسک ضد گاز و سایر تجهیزات ایمنی استفاده می کنند.

  راشا تودی می گوید، درحالیکه تنشها بین صهیونیست ها و فلسطینیها رو به افزایش است، خبرنگاران بیشتری خودشان را در معرض هدف قرار گرفته شدن توسط نظامیان اسراییلی هنگام پوشش خبری می بینند.

  یک خبرنگار فلسطینی با نشان دادن زخمها و جراحات خود به خبرنگار راشا تودی از اوضاع در منطقه درگیری می گوید، در جریان درگیریهای اخیر بیش از 47 بار با ترکش گازهای اشک آور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش راشا تودی از هدف گیری خبرنگاران توسط نظامیان رژیم صهیونیستی

گزارش راشا تودی از هدف گیری خبرنگاران توسط نظامیان رژیم صهیونیستی