مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-23سياسي

سیستان وبلوچستان با وحدت و همدلی توسعه می یابد


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: استان را باید با وحدت و همدلی توسعه دهیم و با این شیوه توطئه های مخرب دشمن را از بین ببریم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل روابط عمومی استانداری، رضا شریفی در نشست با فعالان احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب استان گفت: وحدت و همدلی لازمه پیشرفت و توسعه هر جامعه ای است و برای پیشرفت و توسعه استان باید همه همدل باشیم و برای رسیدن به این هدف قدم برداریم.

 وی افزود: معاندین نظام امروز بیش از هر زمان دیگری احساس خطر می کنند و تلاش خود را به کار گرفتند تا بین مسلمانان اختلاف بیندازد و بر روی موضوع اختلاف افکنی سرمایه گذاری می کنند لذا در چنین شرایطی نباید تحت تاثیر توطئه های دشمنان قرار گیریم و بلکه باید بر روی نقاط اشتراک همدیگر تکیه کنیم و دشمنان را ناکام بگذاریم.

  معاون استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: وحدت و همدلی و اتحاد علاوه بر دفع خطر از سوی دشمن پیشرفت و توسعه و خدمت رسانی بی وقفه به مردم را به دنبال دارد.

 وی با اشاره به برخی از انتقاد ها اظهار داشت: انتقاد در جای خودش درست و سازنده است و حکومت اسلامی و نظام ولایت فقیه برای این امر چارچوبی را مشخص کرده و از جایگاه با اهمیتی برخوردار است اما قطعاً باید این اصول و چارچوب را رعایت کنیم و انتقاد در جای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان وبلوچستان با وحدت و همدلی توسعه می یابد

سیستان وبلوچستان با وحدت و همدلی توسعه می یابد