مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 21:202023-07-15سياسي

نباید فضای نقد دانشجویی وسیله ای برای ایجاد ناامیدی تبدیل شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نباید فضای نقد دانشجویی در اثر افراط زیاد، به وسیله ای برای ایجاد ناامیدی تبدیل شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین افتتاحیه ی طرح حامیم استانی که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: توانمندسازی دانشجویان از جمله زمینه های موثر و کارآمد برای تقویت مشارکت دانش آموختگان دانشگاهی در جامعه است.

وی ادامه داد: ایمان و امید دو عامل مهم برای بیشرفت یک کشور محسوب می شود.

بطوریکه ایمان ریشه و مبنای شکل گرفتن امید بوده در واقع ایمان یک اثر قلبی است که از رابطه ی انسان با خداوند، نشات می گیرد و هرچقدر این ارتباط عمیق تر باشد، ایمان نیز بیشتر تقویت می شود.

 امام جمعه تبریز افزود: آنچه که در خصوص مظاهر ایمان در جامعه مطرح می شود، بیشتر امور مناسکی و عبادی است اما در روایات شاهد هستیم که اخلاق دینی را حزو شاخص های اصلی ایمان معرفی کرده اند که منظور از این اخلاق، اخلاق فردی، خانوادگی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای تقویت ایمان در جامعه، تقویت اخلاق در لایه های گوناگون جامعه از جمله قشر دانشگاهی است، افزود: دانشگاه باید تقویت اخلاق و ایمان را به شکل اساسی مورد توجه قرار دهد و همانطورکه رهبر معظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید فضای نقد دانشجویی وسیله ای برای ایجاد ناامیدی تبدیل شود

نباید فضای نقد دانشجویی وسیله ای برای ایجاد ناامیدی تبدیل شود