مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-06سياسي

زوج های جوان فرزندآوری را به تاخیر نیاندازند


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی فرزندآوری و جوانی جمعیت را نیاز و ضرورت اصلی جامعه برشمرد و به جوانان توصیه کرد با توکل به خداوند فرزندآوری را به تاخیر نیاندازند.

- غلامرضا منتظری عصر امروز پنجشنبه 15 تیرماه 1402 در آیین ازدواج و اهدا 250 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اظهار کرد: در زندگی مشترک مهرورزی و اخلاق بسیار مهم است و زوج های جوان باید مهر و محبت خود را در اندیشه و دل نداشته و بر زبان جاری کنند.

وی محبت را اکسیر نجات بخش و عامل استحکام خانواده دانست و تأکید کرد: مردان خانواده باید محبت خود را به صورت کلامی و به صورت تکرار شونده بیان کنند تا همسران بشنوند، زیرا خداوند خلقت زن را به گونه ای خلق کرده که با شنیدن مهر کلامی همسر به زندگی دلگرم و امیدوار می شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر مبنای فقه اسلامی زنان وظیفه کار در خانه، نظافت و حتی شیر دادن به فرزند را ندارند و مردان باید بدانند که تلاش همسرانشان در خانه از روی عشق و علاقه و برای گرم کردن کانون خانواده است و قدردان آن باشند.

وی زوج های جوان را به صبر و گذشت در زندگی مشترک دعوت کرد و افزود: طبق روایات دینی ما اگر مردی بداخلاقی همسرش را تحمل کند، خداوند پاداش حضرت ایوب(ع) را به او داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های جوان فرزندآوری را به تاخیر نیاندازند

زوج های جوان فرزندآوری را به تاخیر نیاندازند