مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-20حوادث

برخورد مرگبار سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی تهران


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی تهران و فوت زن 23 ساله بر اثر این حادثه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رابعه جوانبخت درباره حادثه برخورد شدید سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی اظهار داشت: در ساعت 02:30 بامداد امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی بعد از بزرگراه شهید زین الدین نرسیده به بزرگراه شهید سلیمانی، (منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ) ی کدستگاه سواری پژ و 206 به رانندگی خانمی 23 ساله که از مسیر پردیس و رودهن به سمت تهران تردد داشته در این مسیر به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با یک دستگاه کامیون که در داخل پهلوگاه در حالت پارک و راننده آن در حال استراحت بوده بشدت برخورد می کند.

وی ادامه داد: سواری پژو پس از رد شدن از چند کامیون و به صورت مستقیم با پنجمین کامیون پارک شده در داخل پهلوگاه برخورد داشته و متأسفانه شدت حادثه به حدی بالا بوده که راننده سواری پژو در محل حادثه و در دم فوت می کند.

سرهنگ جوانبخت گفت: با بررسی های صورت گرفته در صحنه حادثه مشخص شد که هیچ گونه آثار انعکاسی از قبیل خط ترمز که نشان دهنده عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است مشاهده نشد و در بررسی های بیشتر دریافتیم که ایشان کمربند ایمنی خود را هم نبسته بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مرگبار سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی تهران

برخورد مرگبار سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی تهران