مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:052023-07-17اقتصادي

ادامه تخریب ویلاهای غیرمجاز در حریم رودخانه زاینده رود


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب 77 ویلا در حریم رودخانه زاینده رود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمود چیتیان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی و فشارهای اجتماعی عملیات آزادسازی 87 مورد از ویلاهای شهرستان لنجان، در بخش باغبهادران با مساحت بیش از 25 هزار متر مربع از ششم خرداد ماه آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 77 ویلا با طول تقریبی 2 کیلومتر در بستر زاینده رود آزاد سازی شده است، افزود: در 2 هفته آینده آزادسازی 10 ویلای باقیمانده و رفع تصرفات شناسایی شده در محدوده اردال شهر باغبهادران به طور کامل انجام خواهد شد.

چیتیان با تأکید بر اینکه برای تسهیل روند عملیات یاد شده از تمامی ظرفیت های انسانی شرکت آب منطقه ای، نیروی پیمانکار و مشاور بهره گرفته شده است، خاطرنشان کرد: چند ویلا در محدوده پل وشمندگان وجود دارد که آن ها نیز  آزادسازی خواهند شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان تصریح کرد: در قالب تبصره های 2 و 3 قانون توزیع عادلانه آب صراحتا مشخص شده ایجاد هر نوع اعیانی و حفاری و دخل و تصرف در بستر رودخانه ها، انهار طبیعی، کانال های عمومی، مسیل ها، مرداب،  برکه های طبیعی و همچنین در حریم قانونی سواحل دریاها و دریاچه ها اعم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تخریب ویلاهای غیرمجاز در حریم رودخانه زاینده رود

ادامه تخریب ویلاهای غیرمجاز در حریم رودخانه زاینده رود