مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:422023-07-04فرهنگي

قم به موازات تهران بهترین تصویرگران را دارد


عضو هیئت داوران سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان قم ضمن تشریح معیارهای انتخاب آثار راه یافته به این رویداد هنری، گفت: قم به موازات تهران بهترین تصویرگران را دارد و به هیچ وجه نمی توانید این نمایشگاه باکیفیت را در شهرهایی مثل اصفهان و شیراز و مشهد ببینید.

- محمد مهدی نوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، در خصوص معیارهای ارزیابی آثار راه یافته به سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان قم، اظهار کرد: در انتخاب آثار به تکنیک و محتوا توجه ویژه شد، آثاری که علاوه بر دارا بودن رنگ و فضاسازی و ترکیب بندی، مضامین ایرانی و اسلامی داشتند به جشنواره راه یافتند و از انتخاب آثار با نگاه غربی پرهیز شد.

وی در خصوص اینکه چرا بیشتر آثار راه یافته به بخش نمایشگاه را تصویرگری کودک تشکیل می دهد، گفت: اگر شما وارد دنیای تصویرسازی برای جراید شوید، از هر صد تصویرگر شاید دو نفر برای نوجوان کار کنند، در کل کشور کمتر تصویرگری سراغ کارهای نوجوان می رود چراکه باید طراحی قوی تری داشته باشد و در مجموع تعداد کسانی که در حوزه تصویرگری نوجوان و جوان کار می کنند، بسیار کم هستند.

عضو هیئت داوران سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان قم در خصوص سطح آثار راه یافته به بخش نمایشگاه جشنواره، عنوان کرد: کیفیت سطح آثار دوره به دوره تقویت شده است، بنده از دوره های نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم به موازات تهران بهترین تصویرگران را دارد

قم به موازات تهران بهترین تصویرگران را دارد