مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14سياسي

ماه محرم فرصتی برای جلوگیری از پیشروی انحرافات دشمن در جامعه است


محرم نقطه اقتدار مسلمانان است و با استفاده از آن می توان جلوی پیشروی انحرافات دشمن را در جامعه گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم تاکید کرد: ظرفیت آموزشی و فرهنگی محرم بی نظیر است چرا که محرم نقطه اقتدار مسلمانان است و با استفاده از آن می توان جلوی پیشروی انحرافات دشمن را در جامعه گرفت.

امام جمعه آبادان با اشاره لزوم تحکیم بنیان خانواده افزود: همه نهادها وظیفه دارند برای تحکیم بنیان خانواده و کاهش آمار طلاق در زمینه اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و معنوی تلاش کنند.

وی عنوان کرد: اهمیت نهادها مذکور زمانی بیشتر نمایان می شود که تهاجم فرهنگی دشمن به سمت خانواده و ضربه به عفاف و ارزش های آن قرار گرفته است.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه خواستار سرعت بخشی به افتتاح بیمارستان جدید تأمین اجتماعی آبادان شد و گفت: این موضوع نباید باعث قطع خدمات رسانی بیمارستان فعلی تأمین اجتماعی به مردم شود.

او با تبریک روز بهزیستی تاکید کرد: توقعات از بهزیستی بیش از توان و اختیار این نهاد حمایتی است و ضرورت دارد پالایشگاه نفت، سازمان منطقه آزاد اروند و خیران بیش از پیش برای یاری کمک به این نهاد و نیازمندان تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه محرم فرصتی برای جلوگیری از پیشروی انحرافات دشمن در جامعه است

ماه محرم فرصتی برای جلوگیری از پیشروی انحرافات دشمن در جامعه است