مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-06ورزشي

سکاندار هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی ابقا شد


رییس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی با کسب اکثر آرا در سمت خود ابقا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شعبانی بها، ظهر امروز پنج شنبه با اشاره به ظرفیت های آذربایجان شرقی افزود: آذربایجان شرقی یکی از استان های برتر در حوزه های مختلف ورزش بوده و سرآمد ورزش کشور است.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان یادآور شد: ظرفیت های خوبی در این استان وجود دارد که بایستی با هماهنگی های بیشتر از این ظرفیت ها بهره مند شویم.

حبیب ستوده نژاد در این مجمع عنوان کرد: انتخابات هیئت تیراندازی با کمان یکی از انتخابات های رقابتی سال های اخیر بود که امیدواریم این همکاری در سایر هیئت ها نیز مشاهده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اذعان داشت: تیراندازی با کمان یکی از هیئت های مهم استان است که جایگاه خود را در سطح استان حفظ کرده و تعداد زیادی ملی پوش به جامعه ورزش کشور معرفی کرده است که در همین زمینه از رییس این هیئت درخواست می کنم همچنان با هماهنگی بیشتر جایگاه هیئت تیراندازی با کمان را ارتقا دهد.

مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی امروز پنجشنبه 15 تیرماه با حضور غلامرضا شعبانی فر ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان و حبیب ستوده نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شده و در نهایت کاظم قبادی با کسب 15 رأی از 29 رأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکاندار هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی ابقا شد

سکاندار هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی ابقا شد