مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-09سياسي

سفرنامه ای از 260 سال پیش


260 سال پیش گروهی از جوانان به دستور پادشاهی دانمارک به عربستان خوشبخت که همان یمن امروزی است، سفر علمی و اکتشافاتی می کنند و ماجرای سفرشان در کتابی با عنوان «عربستان خوشبخت» آمده است.

- "260 سال پیش گروهی از جوانان به دستور پادشاهی دانمارک به عربستان خوشبخت که همان یمن امروزی است، سفر علمی و اکتشافاتی می کنند و ماجرای سفرشان در کتابی با عنوان عربستان خوشبخت آمده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، سی وسومین شنبه های سفرنامه با حضور فاطمه علی اصغر روزنامه نگار حوزه میراث فرهنگی و مدیر انتشارات دادکین و بررسی سفرنامه در خانه شعر و ادبیات برگزار شد.

در این جلسه کتاب عربستان خوشبخت نوشته ترکیلد هانسن، با ترجمه فرشید روهنده که به تازگی توسط نشر یادشده روانه بازار شده است، بررسی شد.

فاطمه علی اصغر با اشاره به اینکه سیاحان و اکتشاف گران گروه هایی بودند که تحولات بزرگی به وجود آوردند و در دو دسته سفر می کردند، گفت: سیاحان یا به صورت انفرادی و مستقل سفر می کردند که به دنبال کشف رمز و رازها بودند یا به صورت گروهی و با حمایت حاکمیت پیش می رفتند و اهداف سیاسی، نظامی و تجاری داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرنامه ای از 260 سال پیش

سفرنامه ای از 260 سال پیش