مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 08:412023-07-21ورزشي

اولین خانه تخصصی کشتی خراسان جنوبی در نقطه صفر مرزی احداث می شود


محسن قطبی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: 17 زمین چمن مصنوعی فوتبال و اولین خانه تخصصی کشتی استان در نقطه صفر مرزی شهرستان سربیشه تا دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: احداث این طرح ورزشی در راستای طرح محرومیت زدایی و ضربتی توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح محرومیت زدایی و ضربتی توسعه زیرساخت ها و اماکن ورزشی در مناطق مرزی استان با بسیج ظرفیت ها و امکانات و بهره گیری از نیرو های انسانی جهادی، در راستای منویات دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رییسی مبنی بر توزیع عادلانه زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات ورزشی در نقاط کمتر توسعه یافته استان با رصد و پایش شاخص هایی همچون جمعیت و محرومیت در اکثریت روستاهای پرجمعیت نوار مرزی پروژه ورزشی در حال احداث است.

قطبی یادآور شد: در این طرح با توجه به وجود استعدادهای بالقوه در رشته کشتی اولین خانه تخصصی کشتی با حمایت فدراسیون کشتی در شهر مرزی درح در حال ساخت است و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خانه تخصصی کشتی خراسان جنوبی در نقطه صفر مرزی احداث می شود

اولین خانه تخصصی کشتی خراسان جنوبی در نقطه صفر مرزی احداث می شود