مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-17اقتصادي

تاکید بذرپاش بر افزایش ظرفیت ناوگان هوایی، ریلی و جاده ای در ایام اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مهرداد بذرپاش» در جلسه ستاد هماهنگی سفر های اربعین که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، - وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد هماهنگی سفر های اربعین بر ضرورت افزایش تعداد قطار، پرواز و اتوبوس با هدف افزایش ظرفیت جابجایی زائران اربعین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در جلسه ستاد هماهنگی سفر های اربعین که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن بررسی گزارش عملکرد سال گذشته سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی در ایام اربعین و برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده برای سال جاری، بر رفع موانع و مشکلات سال های گذشته و بهبود خدمات برای ایام اربعین سال 1402 تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه این جلسه، بهسازی مسیر ها و پایانه های مرزی و ارتقا کیفیت سطح خدمات دهی به زائران در پایانه ها را از جمله اقداماتی برشمرد که لازم است در اربعین 1402 با دقت نظر بیشتری اجرایی شود.

بذرپاش خاطرنشان کرد: در حوزه حمل ونقل جاده ای، انجام اقدامات موثر با استفاده از همه ظرفیت های موجود و با کمک سایر دستگاه ها، به منظور افزایش تعداد ناوگان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بذرپاش بر افزایش ظرفیت ناوگان هوایی، ریلی و جاده ای در ایام اربعین

تاکید بذرپاش بر افزایش ظرفیت ناوگان هوایی، ریلی و جاده ای در ایام اربعین