مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:452023-06-25سياسي

پاسخ عبدالنبی قیم به نوشته علی رضا جلیلیان/ جلد دهم تاریخ طبری صفحه 23 ندارد


نوشته بودند در کتاب تاریخ طبری (جلد 10 صفحه 23) آشکارا به نام خوزستان اشاره شده حال آن که جلد دهم کتاب تاریخ طبری اصلا صفحه 23 ندارد و از صفحه 4181 شروع می شود.

- نوشته بودند در کتاب تاریخ طبری (جلد 10 صفحه 23) آشکارا به نام خوزستان اشاره شده حال آن که جلد دهم کتاب تاریخ طبری اصلا صفحه 23 ندارد و از صفحه 4181 شروع می شود.

   عصرایران - آقای عبدالنبی قیم ، نویسنده و پژوهشگر در واکنش به متن منتشر شده از آقای  آقای شاه ملکی درباره نژادپرستی در ایران، مطالبی را بیان کرده اند، که چون ایشان از روی تعصب منکر حقایق شده اند و برای انکار واقعیت ها به افسانه  توسل  جسته و این همه بینه را نادیده می گیرد، از این رو به آن ها نمی پردازم.

ایشان برای زینت بخشیدن به نوشته خود و برای اینکه حرفی برای گفتن داشته باشد به کتاب پادشاهی میسان و اهواز یا احواز من نقبی زده و مطلبی را بیان کرده است.

  این کتاب همان کتابی است که دوستان و همفکران آقای جلیلیان با جوسازی و برچسب زدن ها و تهمت زنی ها و لطایف الحیل فقط ده روز تاب تحمل آن را داشتند و روز یازدهم کتابی که مجوز وزارت ارشاد را داشت را منع توزیع و از انتشار آن جلوگیری کردند.

و از آنجایی که خود بهتر از هرکس می دانند این کتاب مستند است و ده ها منبع معتبر پشتوانه آن است و قادر نیستند نوشته آن را رد و یا  نقد کنند، لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ عبدالنبی قیم به نوشته علی رضا جلیلیان/ جلد دهم تاریخ طبری صفحه 23 ندارد

پاسخ عبدالنبی قیم به نوشته علی رضا جلیلیان/ جلد دهم تاریخ طبری صفحه 23 ندارد