مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-10سياسي

رشد 100 درصدی صادرات ایران به آفریقا


قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد رشد 100 درصدی صادرات ایران به آفریقا بودیم که سفر رییس جمهور به آفریقا می تواند مقدمه ای برای حل مشکلات زیر ساختی روابط تجاری با این قاره و نهایتا گسترش روابط تجاری با آفریقا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سید روح الله لطیفی در آستانه سفر رییس جمهور به سه کشور کنیا ، اوگاندا و زیمباوه گفت: سفر بالاترین مقام اجرایی کشور مان پس از 10 سال ، نشان دهنده اهمیت قاره آفریقا در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برای حضور در بازار های بکر و استفاده از همه ظرفیت های سیاسی ، اقتصادی و تجاری در راستای منافع ملی با نگاه احترام متقابل است .

وی افزود : با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد رشد 100 درصدی صادرات به آفریقا بودیم که این سفر می تواند مقدمه ای برای حل مشکلات زیر ساختی روابط تجاری با این قاره و نهایتا گسترش روابط تجاری با آفریقا شود.

قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا در مورد موانع گسترش روابط تجاری با آفریقا بیان داشت: دولت باید برای تسهیل تجارت و بازار رسانی کالاهای ایرانی به  حل موانع حمل و نقل به آفریقا و جابجایی پول ورود کند تا در کنار راه حل های محدود بخش خصوصی ، ظرفیت های بیشتری در این زمینه فراهم شود تا ریسک تجارت با آفریقا و بالعکس کاهش یابد و در کنار این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی صادرات ایران به آفریقا

رشد 100 درصدی صادرات ایران به آفریقا