مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-02حوادث

قاتل شهید جواد کریمی به هلاکت رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عبدالعلی روانبخش با اشاره به درگیری ماموران انتظامی و یگان امداد شهرستان بافت که منجر به شهادت ستوانسوم جواد کریمی روز گذشته در شهرستان بافت شده بود گفت: - سردار عبدالعلی روانبخش با اشاره به درگیری ماموران انتظامی و یگان امداد شهرستان بافت که منجر به شهادت ستوان سوم جواد کریمی شد گفت: ماموران انتظامی و یگان ویژه از همان دقایق اولیه حادثه، پیگیری های ویژه برای دستگیری فرد شرور را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عبدالعلی روانبخش با اشاره به درگیری ماموران انتظامی و یگان امداد شهرستان بافت که منجر به شهادت ستوانسوم جواد کریمی روز گذشته در شهرستان بافت شده بود گفت: ماموران انتظامی و یگان ویژه از همان دقایق اولیه حادثه، پیگیری های ویژه برای دستگیری فرد شرور را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار روانبخش افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی محل اختفای قاتل را در یکی از روستا های شهرستان بافت شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به درگیری 15 دقیقه ای ماموران انتظامی و یگان ویژه و هلاکت قاتل افزود: قاتل برای گریز از قانون به حربه های مختلفی دست زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل شهید جواد کریمی به هلاکت رسید

قاتل شهید جواد کریمی به هلاکت رسید