مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 19:052023-06-22سياسي

استقبال خوب زائران بیت الله الحرام از «طرح قرآنی رسول اکرم (ص)»


مؤسسه فرهنگی قرآنی عترت امام رضا علیه السلام با همکاری مؤسسه مشعر و با محوریت بعثه مقام معظم رهبری، پویشی را برای مطالعه و تدبر زائران خانه خدا در سوره مبارکه حج راه اندازی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر طرح قرآنی رسول اکرام عنوان پویشی است که به ابتکار مؤسسه فرهنگی قرآنی عترت امام رضا (علیه السلام) با هدف آشنایی و تدبر موضوعی در سوره های قرآن در مناسبت های مختلف راه اندازی شده است.

این پویش سعی دارد مفاهیم مرتبط با مناسبت های مذهبی و انقلابی را از زبان قرآن به نسل امروز منتقل کند.

به همین منظور در هر مناسبت تفسیر روان و روزآمد از یکی از سوره های قرآن را همراه با نکته های قابل تأمل، روایات مرتبط و جملات قصار از امامین انقلاب و شهدا در قالب مسابقه کتابخوانی عرضه می کند.

در همین راستا کتاب حج، طرح قرآنی رسول اکرم با محوریت سوره مبارکه حج ، ضمن تشویق زائران به مطالعه آیات سوره حج، فرصتی برای زائران خانه خدا فراهم کرده که در محل نزول وحی به تأمل در این سوره مبارکه بپردازند.

سیدحسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت پیرامون اجرای این پویش در حج امسال گفت: معاونت فرهنگی افتخار دارد اعلام نماید امسال برای اولین بار در طرحی ابتکاری در قالب بسته فرهنگی در نظر گرفته شده برای زائران، موضوع سوره حج را در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خوب زائران بیت الله الحرام از «طرح قرآنی رسول اکرم (ص)»

استقبال خوب زائران بیت الله الحرام از «طرح قرآنی رسول اکرم (ص)»