مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-04اجتماعي

نقش 57 درصدی عوامل انسانی در بروز تصادفات جاده ای


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان پنج عامل دخیل در تصادفات را عامل انسانی، راه، وسیله نقلیه، عامل کنترلی و محیطی عنوان کرد.

- رییس ایمنی و ترافیک اداره حمل و نقل و راهداری استان کردستان: نقش 57 درصدی عوامل انسانی در بروز تصادفات جاده ای ایسنا/کردستان رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان پنج عامل دخیل در تصادفات را عامل انسانی، راه، وسیله نقلیه، عامل کنترلی و محیطی عنوان کرد.

بیژن گل محمدی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در 57 درصد از تصادفات رانندگی عامل انسانی، 3 درصد عامل راه و 2 درصد عامل وسایل نقلیه نقش دارند و به همین دلیل عامل انسانی را در اولویت برنامه های خود قرار دادیم.

وی افزود: طرح انسجام آموزش و فرهنگ سازی ایمنی راهها تدوین و در جلسه کمیسیون ایمنی راههای استان در خردادماه 1401 به تصویب رسید.

رییس ایمنی و ترافیک اداره حمل و نقل و راهداری استان کردستان بیان کرد: در این طرح چشم انداز گروه های هدف بررسی شده است؛ گروه های سنی 3 تا 16 سال و گروه های بالای 17 سال به صورت کوتاه و بلند مدت به اقتضای سنی تحت آموزش قرار می گیرند.

گل محمدی با تأکید بر این که باید به این اصل اعتقاد داشته باشیم که آموزش نوعی سرمایه گذاری است و خود انسان بین این عوامل هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش 57 درصدی عوامل انسانی در بروز تصادفات جاده ای

نقش 57 درصدی عوامل انسانی در بروز تصادفات جاده ای