مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-10بين الملل

افزایش مراجعه صهیونیست ها به مراکز روان درمانی در شهرک های اطراف غزه


روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، پس از گذشت دو ماه از عملیات سپر و پیکان در نوار غزه، شهرک سدیروت و دیگر شهرک های اطراف، تعداد مراجعه صهیونیست ها به مراکز روان درمانی به شدت افزایش یافته است.

- روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، پس از گذشت دو ماه از عملیات "سپر و پیکان" در نوار غزه، شهرک سدیروت و دیگر شهرک های اطراف، تعداد مراجعه صهیونیست ها به مراکز روان درمانی به شدت افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت، تعداد مراجعینی که از اضطراب رنج می برند، در حال حاضر به اوج خود رسیده است و تجربه های قبلی نشان می دهد که مراجعات در ماه های پس از هر عملیات نظامی بسیار بیشتر می شود.

یدیعوت نوشت، علیرغم تقاضای زیاد برای دریافت روان درمانی به ویژه در میان خانواده های جوان و کودکان، بودجه این بخش اصلاح نمی شود و در حوزه های درمانی و ساعات درمانی کمبود شدیدی وجود دارد.

به نوشته این روزنامه، هفته گذشته بحثی در مورد موضوع مراکز روان درمانی در کمیسیون بهداشت کنست انجام شد که در آن روسای مقامات محلی در شهرک های اطراف غزه (غلاف غزه) و کرانه باختری هشدار دادند که بودجه این مراکز در حال اتمام است.

در این جلسه شاریت سعد، مدیر مرکز روان درمانی درباره وضعیت سخت پیش آمده صحبت کرد و گفت: اتکا به این بودجه های معمول غیرممکن است، ما همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعه صهیونیست ها به مراکز روان درمانی در شهرک های اطراف غزه

افزایش مراجعه صهیونیست ها به مراکز روان درمانی در شهرک های اطراف غزه