مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-04فرهنگي

گزارشی از بدرقه پیکر فریماه فرجامی


پیکر فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون امروز سه شنبه در میان حزن و اندوه دوستداران هنر و حضور خانواده سینما از مقابل خانه هنرمندان ایران تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) خاکسپاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: مراسم تششیع و خاکسپاری زنده یاد فریماه فرجامی صبح سه شنبه 13 تیرماه با حضور هنرمندان و مسئولان سینمایی از مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما، ابوالفضل پورعرب، فریدون جیرانی، افسانه چهره آزاد، علی دهکردی عضو هیأت مدیره خانه سینما، محمد شیری، مهوش وقاری، اصغر همت، مسعود فروتن، محمود پاک نیت، پژمان بازغی رییس انجمن بازیگران خانه سینما، ایرج راد رییس هیات مدیره خانه تئاتر، احترام برومند، کوروش سلیمانی و قطب الدین صادقی و .

در مقابل خانه هنرمندان برگزار شد.

فرجامی غمگین بود و غمگینانه رفت ابوالفضل پورعرب در این مراسم گفت: در مورد خانم فرجامی باید بگویم که آفاق بود و آفاق رفت .

غمگین بود و غمگینانه رفت.

در سال هایی که کار می کردیم دوستی ای بین ما شکل گرفت و هر از گاهی سراغ می گرفتم ولی نمی دانم چه شد که این تنهایی اتفاق افتاد.

این بازیگر افزود: اولین بار است که می بینم مردم برای عکس گرفتن نیامده اند بلکه آمده اند تا ببینند این هنرمند را تا کجا باید همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از بدرقه پیکر فریماه فرجامی

گزارشی از بدرقه پیکر فریماه فرجامی