مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-05حوادث

این مرد شیطان صفت یک کلاهبردار حرفه ای است+عکس


رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری مرد شیطان صفتی که خود را سردار یک ارگان نظامی معرفی کرده بود و در استان های مختلف و تهران دست به آزارگری و کلاهبرداری زده بود، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران در خصوص این پرونده گفت: اوایل شهریور ماه سال 99 پرونده ای از کلانتری 179 خلیج به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که در آن مردی با نقش پردازی در پوشش مأمور اقدام به آزار واذیت زن جوان کرده بود.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست زن جوان را هدف تحقیق قرار دادند و مشخص شد مردی حدوداً 50 ساله با ریش سفید و درشت اندام در نقش یک مأمور به سراغ زن جوان رفته و به بهانه های واهی و با تهدید که وی باید 3 روز به بازداشت پلیس برود زن جوان را به یک ساختمان که ادعا می کرده مقر پلیس است کشانده و سپس با تهدید در راه پله های ساختمان خالی از سکنه نقشه شوم خود را به اجرا گذاشته است.

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد و دوربین های مداربسته در نزدیکی صحنه جرم مورد بازبینی قرار گرفت و تصویر مرد شیطان صفت در دوربین های مداربسته یکی از بیمارستان ها پایتخت بدست آمد اما در ادامه مسیر کارآگاهان هیچ سرنخی از متهم به دست نیاوردند و تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مرد شیطان صفت یک کلاهبردار حرفه ای است+عکس

این مرد شیطان صفت یک کلاهبردار حرفه ای است+عکس