مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-17سياسي

امنیت و آرامش ایران مرهون خون پاک شهداست


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: امنیت، آرامش و پیشرفت ایران اسلامی در همه حوزه ها مرهون خون پاک شهداست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان همزمان با هفته فرهنگ مالیاتی به همراه کارکنان این اداره کل در گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده یحیی بن موسی الکاظم (ع) حضور یافت و با نثار گل و غبارروبی قبور مطهر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرد.

وی در جمع کارکنان این اداره کل اظهار کرد: امروز امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که در سطح بین الملل شاهد آن هستیم،  مرهون ایثار و گذشت و جان فشانی های شهدا و ایثارگرانی است و تا زمان وجود دارد، باید آن را پاس داشت و در پاسداری از آرمان های مقدس شهدا و امام شهدا از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

حسین پور افزود: ادامه دهنده راه شهدا باشیم و به وصیت نامه شهدای عزیز عمل و مفاد آن را برای نسل های آینده بازگو و نشر کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان  با بیان اینکه اگر توفیق خدمت گزاری امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده از برکت وجود شهدا و از جان گذشتگی آن هاست، گفت: امیدواریم با مدد از نفس پاک شهدا بتوانیم در حد توان خود، دین خویش را به کشور ادا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آرامش ایران مرهون خون پاک شهداست

امنیت و آرامش ایران مرهون خون پاک شهداست